O nas

Jesteśmy grupą 10 studentów z Duszpasterstwa Akademickiego Winiary w Poznaniu i wraz z naszym duszpasterzem księdzem Janem Cieślakiem wybieramy się w sierpniu na doświadczenie misyjne do Rwandy. Pragniemy wspólnie wybrać się do tego afrykańskiego Kraju, aby swoimi talentami, czasem i miłością obdarzyć mieszkańców Kibeho - wśród których będziemy pracowali. Będziemy posługiwać w domu dla niewidomych prowadzonym przez polskie Siostry Franciszkanki Służebnice Krzyża, a także pomagać w placówce Księży Pallotynów, którzy niosą konkretną pomoc najuboższym. Jednym z wielu naszych zadań będzie malowanie pomieszczeń. Chcemy włączyć się w dzieło pomocy tamtejszej ludności, doświadczyć ich wiary i wrócić ubogaceni wiarą i radością tamtych ludzi. Będziemy wdzięczni za modlitwę o dobre owoce naszej misji. Bóg zapłać.

Poniżej kilka słów od każdej osoby z naszej grupy, abyście mogli lepiej nas poznać.




Witam!

Nazywam się Jan Cieślak. Jestem duszpasterzem akademickim w DA Winiary w Poznaniu od 2 lat. Lubię dzielić się doświadczeniem żywego Boga i odkrywać wolę Bożą.

Od lat pielgrzymuje w grupie Buk do Matki Boskiej Częstochowskiej na Jasnej Górze i od kilku lat mam przyjemność być również przewodnikiem tej grupy.

Ducha misyjnego mam we krwi dzięki wujkowi,
o. Ignacemu, który przez wiele lat pracował w Rwandzie.

Hej! Z tej strony Marta. Mam 23 lata, a moją pasją, która pochłania większość mojego wolnego czasu są podróże. Jest ona zgodna z tym co robię - studiuję turystykę i pracuje w biurze podróży. Od 2 lat należę do DA Winiary. Poznałam tu niesamowitych ludzi (do tańca i do różańca).
Największą radość sprawia mi, gdy widzę jak moi bliscy są szczęśliwi i realizują swoje marzenia! Staram się żyć zgodnie ze zdaniem: „Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli” Dla mnie szczęście to możliwość bycia w ciągłej drodze - tej dosłownej jak i tej duchowej w stronę Nieba. Wyruszmy razem w drogę!

Hejka! Jestem Łucja, parę dni temu skończyłam 20 lat. Nie ma przy mnie czasu na nudę lub rutynę, ciągle szukam kolejnych wyzwań do podjęcia i przygód do przeżycia. Na co dzień starsza siostra, studentka filologii angielskiej, miłośniczka literatury, tancerka z flagami i entuzjastka Mszy trydenckiej. Moje ulubione hobby to zarażanie ludzi uśmiechem i właśnie z tym nastawieniem wylatuję na misję – chciałabym zostawić po sobie chociaż troszkę więcej radości niż tam zastanę.

Stay tuned!

Cześć jestem Aleksandra. Jestem studentką psychologii. Pasjonuje się wszystkim co jest związane z muzyką: śpiewem, tańcem, grą na instrumencie. Swój wolny czas uwielbiam spędzać na łonie natury wraz z moim psiakiem. Uwielbiam czytać książki, szkicować oraz interesuje się fotografią.


Cześć! Z tej strony Zuzia. Mam 23 lata i jestem w DA Winiary już ponad 2 lata. Jestem studentką V roku na UEP w Poznaniu na kierunku Finanse. Doświadczenie misyjne w Rwandzie będzie już moim drugim wyjazdem misyjnym z czego bardzo się cieszę. Takie podróże są najbardziej ubogacające, bo mogę swoim czasem i obecnością pomóc tym najbardziej potrzebującym. Dajemy siebie, a dostajemy o wiele więcej. Mnożymy dobro, dzieląc się.



Hejka! Jestem Maria i jestem studentką zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym. Moją największą pasją jest śpiewanie, za dzieciaka śpiewałam w chórze, z którym zwiedziałam takie kraje jak Japonia czy USA, a później chodziłam do szkoły muzycznej. Jestem osobą stale szukająca nowych wyzwań, więc od jakiegoś czasu zaczęłam trenować kick-boxing. Wyjazd do Rwandy traktuję jako kolejną przygodę, z której mam nadzieję wyciągnę wiele życiowych lekcji.

Cześć! Jestem Julka, mam 21 lat i właśnie skończyłam studia na kierunku zarządzanie. Na co dzień pracuję w fundacji, która zajmuje się młodzieżą. Dużo podróżuję, bawię się też fotografią, dlatego zabieram swój aparat do Rwandy licząc na wspaniałe ujęcia. Powołanie do służby czuję w sobie od dawna. Marzyłam o wyjeździe na misję już od czasów gimnazjum. Rok temu pojechałam na swoje pierwsze doświadczenie, miesięczny wolontariat w Peru. Było to niesamowite przeżycie. Utwierdziło mnie ono jedynie w moich pragnieniach, dlatego zdecydowałam się w tym roku wyruszyć do Afryki.

Cześć! Nazywam się Miłosz jestem studentem III roku technologii drewna w Poznaniu. Pochodzę z małej miejscowości w województwie wielkopolskim Wapno mam 21 lat. Pracuje jako trener i wychowawca. Jara mnie wiara, sport i spełnienie marzeń.

Heja! Nazywam się Jakub i mam 22 lata. Jestem na IV roku psychologii na UAM w Poznaniu. Szalone i spontaniczne wyjazdy? To, gdzie lecimy? Z roku na rok coraz więcej podróżuje. W końcu moje motto życiowe to "raz się żyje". Podoba mi się też powiedzenie "raz nie zawsze" i tym właśnie sposobem udaje się na misję do Rwandy. Lubię spełniać swoje marzenia, więc rok temu skakałem ze spadochronem, a w te wakacje sami już wiecie. Mój plan B na życie to zostanie wodzirejem. Lubię tańczyć i takie tam. Pozdroooo


Hej! Jestem Józef, mam 24 lata i jestem studentem akustyki. Interesuje mnie muzyka i zagadnienia związane z dźwiękiem.


Cześć! Mam na imię Franek i mam 24 lata. Jestem studentem V roku kierunku lekarskiego. Moje zainteresowania to sporty wodne, chodzenie po górach i wszystko co jest związane z fantastyką. Wyjazd do Rwandy jest dla mnie pierwszym wyjazdem misyjnym i jadę z myślą, żeby pomóc tamtejszej społeczności, ale też poznać afrykańskie życie i przeżywanie wiary.




Komentarze

Popularne posty